Νέα και περιέργα
Ελαστικά Μιχελακάκης

Από το 1995
Δοϊράνης 104 Καλλιθέα
210 957 6772

Νέα και περίεργα

\

Έφυγε ο Άρης Σταθάκης

aris-stathakisΞεχώριζε από την πρώτη στιγμή που θα τον συναντούσες. Ο Άρης Σταθάκης σε κέρδιζε αμέσως με την απλότητά του ως χαρακτήρας, με το ξεχωριστό πνεύμα του, με τη συγκροτημένη σκέψη και την οξύνοιά του, με την απίστευτη ετοιμολογία του, με το χιούμορ του, με την αυτογνωσία του, με την ηρεμία και την πραότητά του, με τον αυστηρό αυτοσαρκασμό του.

Τα στοιχεία αυτά τον έκαναν να διακρίνεται ως άνθρωπος και να διαπρέπει ως επαγγελματίας. Οι συνεργάτες του είχαν πλάι τους μια πατρική φιγούρα, έναν καλό συνάδελφο από τον οποίο μπορούσαν να μάθουν πολλά. Κυρίως από τον τρόπο του, με το παράδειγμά του. Όχι με από «καθ' έδρας» νουθεσίες, με αναποτελεσματικές συμβουλές.

Οι σπουδές του στην Ανωτάτη Βιομηχανική ήταν ένα σημαντικό εφόδιο σε μια εποχή που όλοι προσπαθούσαν να δημιουργήσουν κάτι καλύτερο για τους ίδιους και τα παιδιά τους. Ωστόσο αποφάσισε να ασχοληθεί με την δημοσιογραφία.

Εμείς τον γνωρίσαμε κυρίως από την ενασχόλησή του με τον αυτοκινητικό Τύπο- για τον οποίο ήταν ένα από τους πρωτοπόρους στην χώρα μας- ωστόσο ο ίδιος θεωρούσε πολύ σημαντική την ενασχόλησή του με το Εξωτερικό Δελτίο στην εφημερίδα «Απογευματινή».

Ο ίδιος θα πει: «Γνώριζα αγγλικά, κάτι που εκείνη την εποχή (σημ.: τη δεκαετία του 1960 και του 1970) ήταν σημαντικό προσόν για έναν δημοσιογράφο. Έτσι πήγα στο Εξωτερικό Δελτίο για να μεταφράζω τις ειδήσεις από τα διεθνή πρακτορεία. Όμως έμαθα πάρα πολλά από ανθρώπους που τότε είχαν γνώση και παιδεία».

Η αυτοκίνηση τον κέρδισε και τον έκανε να ασχοληθεί ενεργά με αυτή. Αρχικά, μέσα από τα περιοδικά, μεταξύ των οποίων και το «Car and Driver», και στη συνέχεια μέσω της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου. Τα δύο τελευταία Μέσα Ενημέρωσης έγιναν ο τρόπος του για να πραγματοποιήσει ευρύτερα την επιθυμία του να πείσει τους Έλληνες οδηγούς να φορούν ζώνη ασφαλείας όταν κινούνται με αυτοκίνητο και κράνος οι αναβάτες μοτοσικλετών. Το ίδιο έκανε και στη συνέχεια, όταν ως βουλευτής προσπάθησε να αλλάξει τα «στραβά και αστεία» στην νομοθεσία και στις διάφορες «Κρατικές Επιτροπές» και να εμφυσήσει την αναγκαιότητα σεβασμού του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας απ' όλους μας.

Από την Παρασκευή 13/6, ο Άρης Σταθάκης δεν βρίσκεται πλέον κοντά μας. Για κάποιους από εμάς η απουσία του πονάει, πονάει πολύ. Όμως, όπου κι αν βρίσκεται, είναι σίγουρο ότι θα προσπαθεί. Και θα προσπαθεί πάντα «Από τη θέση του οδηγού».

Τα θερμότατα συλλυπητήρια μας στην οικογένειά του και τους δικούς του ανθρώπους.

Ποιος ήταν ο Άρης Σταθάκης

Ο Αριστείδης Σταθάκης γεννήθηκε το 1943 στον Ασωπό Λακωνίας και σπούδασε στη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως συντάκτης αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Νέα Πολιτεία» (1968-1972) και τα περιοδικό «Ωτο Εξπρές» (1968-1970) και «4 Τροχοί» (1970-1974).

Το διάστημα 1975-1988 εργάστηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» ως συντάκτης εξωτερικών ειδήσεων (μέχρι το 1985) και στη συνέχεια ως επικεφαλής των εξωτερικών ειδήσεων. Την περίοδο 1975-1990, ήταν συντάκτης αυτοκινήτου στην ίδια εφημερίδα.

Από το 1984 έως το 1990 ήταν ανταποκριτής της ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS. Την περίοδο 1987-1990, εργάστηκε στην κρατική ραδιοφωνία και από το 1990 έως το 2004, στο ραδιοφωνικό σταθμό ΑΝΤΕΝΝΑ. Έργάστηκε και στην τηλεόρηση, στους τηλεοπτικούς σταθμούς ΕΤ-1 (1987-1990) και ΑΝΤΕΝΝΑ (1990-1999), κυρίως σε εκπομπές με θέματα το αυτοκίνητο και τις μεταδόσεις γκραν πρί.

Το διάστημα 1983-1989 διετέλεσε αρχισυντάκτης του περιοδικού «Τα νέα της ΕΛΠΑ», ενώ υπήρξε διευθυντής των περιοδικών «Πίστες & δρόμοι» τις περιόδους 1972-1974 και 1988-1990 και «Car & Driver» το 1993.

Από το 1990 έως το 2002 αρθρογραφούσε στην «Απογευματινή», υπήρξε οδηγός αγώνων αυτοκινήτου από το 1968 έως το 1984 και διετέλεσε γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου από το 1975 μέχρι το 1977 και από το 1980 έως το 1984. Το 1992, τιμήθηκε με το βραβείο δημοσιογραφίας του Ιδρύματος Προαγωγής Δημοσιογραφίας «Μπότση» «για την προσφορά του στην ελληνική κοινωνία, με το σκεπτικό ότι "έμαθε τους Έλληνες να φορούν ζώνες ασφαλείας και κράνη"».

Υπήρξε πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτου (1993-1998) και αντιπρόεδρός του από το 1990 έως το 1992.

Εξελέγη δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων το 1998 και το 2002 και διετέλεσε αντιδήμαρχος Αθηναίων το 1999 και το 2003, εκπρόσωπος Τύπου του δήμου από το 2001 μέχρι το 2003 και πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας του δήμου.

Το διάστημα 2002-2004 χρημάτισε μέλος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας και στη συνέχεια πρόεδρός της.

Το 2004 εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής Β΄Αθήνας με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας.

Τον Σεπτέμβριο του 2007 εξελέγη κοσμήτορας της Βουλής των Ελλήνων.

Τον Ιανουάριο του 2008 παραιτήθηκε από την προεδρία της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας.

Ήταν παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

Πηγή: caranddriver.e-go.gr/

Δείτε μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του Άρη Σταθάκη